My Cart

 x 

A kosara még üres

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan tudok vásárolni?

A webáruházban található termékeket helyezze a kosárba, majd a kosárra kattintva tud megadni szállítási adatokat, illetve választhat a biztonságos fizetési módok közül. Ha amegrendelést rögzíti, akkor a rendszer automatikusan megkezdi annak a feldolgozását, amiről Ön visszaigazoló emailt kap. Szintén értesítjük, ha a csomagját átadtuk a futárszolgálatnak vagy bolti átvétel esetén megérkezett az üzletbe.

Mi van olyankor, ha egy termék nincs raktáron?

Egyes termékek esetében a készleteket folyamatosan töltük, más termékeknél viszont csak évente egy beszerzésünk van. Bizonyos esetben elképzelhető, hogy a webáruház nem jelez készletet, de valamelyik szaküzletünkben még elérhető a termék, ezért is érdemes emailen tájékozódni, mielőtt lemondana a termékről.

Bizonyos nagy értékű vagy nagy méretű termékeket nem tartunk raktáron, de partnereinktől meg tudjuk rendelni őket.A +36 70 257 1865 számon érdemes érdeklődni.

Kell regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, de érdemes, mert akkor a következő alkalomal már gyorsabb lesz a vásárlás menete. Vissza tudja keresni korábbi vásárlásait, kedvencekbe menthet termékeket és kérhet értesítést hiányzó termék beérkezéséről.

Mire használják fel a regisztrációnál megadott adataimat?

Az Aquanet Hungária Kft. csak a rendelés követéséhez és teljesítéshez használja a személyes adatokat, azokhoz harmadik fél nem férhet hozzá.

Biztonságos az aquanetontozestechnika.hu webáruházban vásárolni?

Határozottan. A rendszerünk a legfrissebb, nemzetközi tanusítványokkal rendelkező fizetési és adatkezelési modulokat használja.

Mit kell tennem, ha nem azt kaptam, amit rendeltem?

A problémát az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. küldött e-mail-en vagy a +36 70 257 1865-ös telefonszámon jelentse be.

Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam?

A hibát az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. küldött e-mail-ben tudja jelezni, kollégáink tájékoztatják a további teendőiről. Rendelésszámot mindenképpen adjon meg, hogy megkönnyítse a beazonosítást.

Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?

Ha üzletben vásárolta, akkor oda vigye vissza, és kollégáink cserélik a terméket. Ha webáruházban rendelte, akkor 14 napon belül visszaküldheti nekünk a központi telephelyünkre, az Aquanet Hungária Kft. pedig visszautalja a termék árát. Fontos, hogy a visszajuttatás költségét a vevőnek kell állnia, illetve csak akkor tudjuk a teljes összeget visszautalni, ha a termék és csomagolása sértetlen, további értékesítésre alkalmas állapotban érkezik meg hozzánk.

Nem érem el az ügyfélszolgálatot, nem válaszolnak a levelemre. Mit tegyek?

Sajnos minden igyekezetünk ellenére is előfordul, hogy egy levél elveszik a rendszerben vagy főszezonban nem jut elég időnk a vevői panaszok kezelésére. Kiemelten fontos nekünk, hogy mindenkinek segítsünk, és csak elégedett vásárlóink legyenek. Ha ilyet tapasztal, a korábbi bejelentésekor kapott legutolsó levelünkre válaszolva érdeklődjön. Biztosan foglalkozni fognak vele, senkit nem hagyunk cserben. Köszönjük a türelmet és a megértést.

Meg fogom kapni időben a rendelésem?

Igen. De erősen javasoljuk, hogy inkább korábban rendeljen, mint utolsó pillanatban, mivel a rendeléstől az átvételig több ember és több cég is érintett a teljesítésben. Mindenképp jó, ha van elég idő az átfutásra, hogy ha valahol elakad a rendelése, ne érje kellemetlenül. Főszezonban (június-július) nagyon megnő a rendelések száma, ilyenkor mindig vannak csúszások, ezért számítunk a vásárlók türelmére.