Hogyan tudok vásárolni?
A webáruházban található termékeket helyezze a kosárba, majd a kosárra kattintva tud megadni szállítási adatokat, illetve választhat a biztonságos fizetési módok közül. Ha amegrendelést rögzíti, akkor a rendszer automatikusan megkezdi annak a feldolgozását, amiről Ön visszaigazoló emailt kap. Szintén értesítjük, ha a csomagját átadtuk a futárszolgálatnak vagy bolti átvétel esetén megérkezett az üzletbe.
Mi van olyankor, ha egy termék nincs raktáron?
Egyes termékek esetében a készleteket folyamatosan töltük, más termékeknél viszont csak évente egy beszerzésünk van. Bizonyos esetben elképzelhető, hogy a webáruház nem jelez készletet, de valamelyik szaküzletünkben még elérhető a termék, ezért is érdemes emailen tájékozódni, mielőtt lemondana a termékről.
Bizonyos nagy értékű vagy nagy méretű termékeket nem tartunk raktáron, de partnereinktől meg tudjuk rendelni őket.A +36 70 257 1865 számon érdemes érdeklődni.
Kell regisztrálni a vásárláshoz?
Nem, de érdemes, mert akkor a következő alkalomal már gyorsabb lesz a vásárlás menete. Vissza tudja keresni korábbi vásárlásait, kedvencekbe menthet termékeket és kérhet értesítést hiányzó termék beérkezéséről.
Mire használják fel a regisztrációnál megadott adataimat?
Az Aquanet Hungária Kft. csak a rendelés követéséhez és teljesítéshez használja a személyes adatokat, azokhoz harmadik fél nem férhet hozzá.
Biztonságos az aquanetontozestechnika.hu webáruházban vásárolni?
Határozottan. A rendszerünk a legfrissebb, nemzetközi tanusítványokkal rendelkező fizetési és adatkezelési modulokat használja.
Mit kell tennem, ha nem azt kaptam, amit rendeltem?
A problémát az
Mit tegyek, ha sérült terméket kaptam?
A hibát az
Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?
Ha üzletben vásárolta, akkor oda vigye vissza, és kollégáink cserélik a terméket. Ha webáruházban rendelte, akkor 14 napon belül visszaküldheti nekünk a központi telephelyünkre, az Aquanet Hungária Kft. pedig visszautalja a termék árát. Fontos, hogy a visszajuttatás költségét a vevőnek kell állnia, illetve csak akkor tudjuk a teljes összeget visszautalni, ha a termék és csomagolása sértetlen, további értékesítésre alkalmas állapotban érkezik meg hozzánk.
Nem érem el az ügyfélszolgálatot, nem válaszolnak a levelemre. Mit tegyek?
Sajnos minden igyekezetünk ellenére is előfordul, hogy egy levél elveszik a rendszerben vagy főszezonban nem jut elég időnk a vevői panaszok kezelésére. Kiemelten fontos nekünk, hogy mindenkinek segítsünk, és csak elégedett vásárlóink legyenek. Ha ilyet tapasztal, a korábbi bejelentésekor kapott legutolsó levelünkre válaszolva érdeklődjön. Biztosan foglalkozni fognak vele, senkit nem hagyunk cserben. Köszönjük a türelmet és a megértést.
Meg fogom kapni időben a rendelésem?
Igen. De erősen javasoljuk, hogy inkább korábban rendeljen, mint utolsó pillanatban, mivel a rendeléstől az átvételig több ember és több cég is érintett a teljesítésben. Mindenképp jó, ha van elég idő az átfutásra, hogy ha valahol elakad a rendelése, ne érje kellemetlenül. Főszezonban (június-július) nagyon megnő a rendelések száma, ilyenkor mindig vannak csúszások, ezért számítunk a vásárlók türelmére.